środa, 8 kwietnia 2015

39.Nikon i Blenda

Nikon
Kilka godzin temu dotarła do mnie przesyłka, która skrywała moją nową lustrzankę - Nikona D3100. Główną przyczyną zmiany body, było to, że mój Nikon D5000 ma uszkodzony wizjer, niestety, jak mówią ciekawość to pierwszy stopień do piekła, w tym wypadku piekłem dla mnie było uszkodzenie wizjera i robienie zdjęć w trybie Live View, a co za tym idzie wiele nerwowych momentów z tym związanych, taki oto jest efekt grzebania w środku body. Jak wiadomo, na rynku jest mnóstwo różnych aparatów, a ja chciałem coś dla amatora. Po wielu namysłach wybór padł na Nikona D3100. To był strzał w dziesiątkę !
Jestem bardzo zadowolony z nowego aparatu, pozdrawiam wszystkich czytelników mojego bloga. :)





Blenda
Ponadto, kilka dni temu kupiłem blendę, 5 w 1. Ma ona pięć stron: złotą, srebrną, białą, czarną oraz półprzeźroczystą, która dobrze działa jako dyfuzor. Jej średnica wynosi 110 cm. Kupiłem ją na znanym serwisie aukcyjnym za parędziesiąt złotych. Jest ona idealnym uzupełnieniem moich akcesoriów foto. Blenda służy do doświetlania zdjęć w złych warunkach pogodowych, więc jeśli chcecie na zdjęciach nieco rozświetlenia albo aby twarz modelki/modela była lepiej doświetlona polecam jej zakup. Efekty zdjęć z blendą wkrótce znajdą się na moim blogu. Dla chętnych wiedzieć więcej o blendzie, polecam zajrzeć na bloga Oli, świetnie tutaj wszystko wyjaśniła:




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz